Sluta röka


Vill du röka varsågod, ditt egna problem, ingen annan ska bry sig.
Men det jag inte försår är varför röker man ibland? Tigger ciggaretter av sina vänner, lixom lever på dom och ALDRIG köper egna, för att igentligen så klarar dom sig utan..  Säger bara en sak till er, SLUTA RÖKA.
Jag är rökare och klarar mig inte utan egna ciggaretter, Jag är inne på att jag SKA sluta..
När jag inte har ciggaretter och jag är med en av mina rökar vänner så kanske jag tigger en, men jag lever inte på dom.
Det är taskigt, Tänk er. Jag har dåligt med pengar och jag har bara råd med mina egna ciggaretter, knappt det och så ska jag bjuda mina vänner som igentligen klarar sig utan att röka. Hade jag klarat av att bara röka ibland så hade jag slutat med att bara röka ibland också.!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0