Midsommar

I helgen var det midsommar. Jag tog med mig Thomas ut till stugan med famijen :)
Vi kom till stugan, Innan maten visa ja Thomas runt. Tog ca en timma så var det mat sen, Sill och potatis med massa annat gott..
Efter maten drog ja och Thomas ut och fiska, Först fick jag napp men fisken hängde inte med ända upp i båten, Men strax efter fick Thomas napp och han drog upp gäddan :)
Ja dagen gick och tillslut var det natten. dagen där på åkte vi hem en stund, Thomas kom med iden att han jag och Tim skulle ta båten till en ö och sova där. Men jag va inte så sugen på det, Så Tim och Thomas fick åka till ön utan mig och ligga kvar där. Jag trodde att dom skulle frysa ihjäl men det gjorde dom inte, dom tyckte att det var mer eller mindra för varmt i sovsäckarna :)
Jag fick också en gädda föresten samma natt som Thomas och Tim var på ön, Jag tog med mamma ut med båten :)
Nej det är lite jobbigt att skriva med lösnaglar så ger mig nu :) hehe
Ni får ha det så bra :) hejdå


Världens bästa älskling <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0