Hon har rätt...

Jaa.. Hon har rätt, det är dom meningarna och den uppfattningen man ska ha!  Jag själv tycker som henne.
När jag va 14år gjorde jag abort pga att jag kännde att jag var lite väl ung och så ville jag hitta den rätta att skaffa barn med.. Det hade jag dock inte då.
Nu har jag som sagt en underbar pojkvän/fästman, vi har tyvärr fått två utomkvetshavandesakap (eller hur det stavar) och ett vanligt missfall.
Vi vill verkligen ha barn, Jag är ung men jag längtar så oerhört mycket tills det börgar röra sig i magen på mig :)
Jag är mer eller mindre tvungen att gå på p-piller som jag inte vill, men jag måste för min kropp måste få vila upp sig efter allt som hänt på så kort tid.
Thomas och jag ska på onsdag flytta, när vi fått i ordning där så ska jag börja med att sluta röka, Sen ska jag ner till ungdomsmottagningen och parta med dom om hjälp. Om dom inte vill ge mig hjälp pga att jag inte är 18 så kommer jag testa en sista gång själv.. Jag är envis, Vill jag ha något så ska jag ha det..
Som sagt HON har rätt, läs hennes inlägg så förstår ni vad jag menar också :)!

http://ungmammamia.blogg.se/2009/june/mina-tankar.html


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Felicia!

Jätte kul att du har skrevit om mig på din blogg. Och jag är så himla glad att du förstår mig, lycka till i framtiden du ska se att snart är det din tur att bli mamma=)



Kramar Mia

2009-06-28 @ 20:28:27
Postat av: Therese

Är det ett medvetet val är det säkert rätt min syster var 21år vilket även det kan ses som ungt idag. När jag var i din ålder hade jag inte en tanke på att skaffa barn. Hoppas det blir som du vill! kramar

2009-06-29 @ 12:37:22
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0