Flytt inom kort

På onsdag flyttar jag och thomas till eget. Det ska bli såå roligt, Lite varmt och rörigt just nu men jag hoppas det löser sig tills på onsdag, jag orkar inte med massa krongel på flytten. INTE om det ska vara så här varmt allfall..

Jag vill att lägenheten ska bli perfäkt, Deet är inte lätt efter som vi inte kan köpa alting nytt.
Jag fick massa sängkläder av mamma, allt var udda =/ Men tack ändå, bra att ha så länge.
Thomas och jag är ju två, Och hälst vill man ju ha samma sängkläder till båda täckena och alla kuddar.
Men men man kan ju inte få allt man önskar sig =/ .
Men det kommer nog bli snyggt iallfall tror ja ;)



Titta ! Fult. eller vissa är väl någorlunda snygga men allt är udda..
Och tjejigt :O jag är inget för tjej sängkläder, nej usch. Det ska vara så att det passar både för en tjej och en kille.
Jag menar det vi fick ta med oss i från mamma är pippi-hjärtan-häst-röd/orange-rosa-ljusblå sängkläder. =( Hum, jag vill ha mer svart-mörkblå-snygg grön färg. Men något snyggt mönster på ;D Och så att allt matchar!!

Nu har jag iallfall packat neer alla mina kläder och alla mina saker som ska med till lägenheten.
Det mesta är hos Thomas, Mycker som också ska ner i källaren, massa leksaker som jag hade när jag var liten, som jag sparat på för att ge mina barn :)
Det var mycker jag ville slänga men inget mamma gick med på direkt ;)
hehe, jag är inte samlar typen direkt, Men det är mamma och där är väl bara att lyda sina föräldrar, oftast har dom rätt.
näääää Nu får det vara nog, ska nog vila ögonen lite nu,
Ha det bra!!



Kommentarer
Postat av: SofiiaOfSweden

hahaha sen nr har jag sagt att man " inte ska sno från andras bloggar " , jag skiter full komigt i vad andra gör :P och har aldrig ens nämnt det :P hehe ... Men men , nej den är inte lik kissies , det enda lika är brushen från photoshop , som är i bakrunden och headern , och hon har inte patent på skiten sååå .. haha dessutom hade jag tänkt köpa den designen kissie har , innan hon ens bytte till den ;) haha den kostar femtio kronor och är FUL :D sååå ..

2009-06-29 @ 15:21:12
URL: http://sofiiaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0