Dagdrömmar

Satt och dagdrömmde lite framför paint.
Jag skulle vilja vara miljonär, Bygga ett eget halvstort hus med pool utanför  och det ska vara nära sjön.
Huset satt jag och fantisera om hur det skulle se ut, Jag är ju inte bäst på paint men så här blev det (Förklaring under bild) :


1. Hallen så klart, Ska inte vara för stor, Kanske att det ska få blats en garderob där också som man kan hänga in "vinter kläder" när det är sommar tex.

2. Ja hur ska jag förklara det här nu då.. nummer 2 är alltså ett stort och rymligt vardagsrum, Storna förnster, trägolv och ljusa väggar. Pilen under nummer två visar att vardagsrummet går även UNDER nummer 5.

3. Köket. Ska inte vara allt för stort, Men ändå rymligt.. svarta köksbänkar, Mörkträfärg på luckora. Behöver jag förklara mer. Underbart snyggt.

4. BADRUMMET det finaste. Jag vill ju som sagt ha mitt dröm hus nära sjön, och badrumms-fönstret ska vara stort och riktat mot sjöng, Så man kan ligga i det stoooora badkaret och titta ut mot sjön. Man ska ju självklart kunna dra ett snyggt skynke för fönstret om man vill.

5. Nu kommer vi till det lyxiga. Loftet. När man kommer ut ur hallen så ska det finnas en trappa upp till loftet där sängen ska stå. Under loftet är nummer 2 som jag sa (vardagsrummet.) Man kan dock ramla ner ifrån loftet om man druckigt en smula mycket nån fredags kväll, men därför är jag smart och vill ha ett staket vid kanten så att man inte kan trilla ner :)


Bild 2 det här är fönstret jag vill ha uppe på loftet. riktat imot sjön det också, samma som badrummet. Så när man vaknar ser man en spegelblank sjö utanför :) UNDERBART



Nu ska jag möta Älsklingen, ha det bra hej då !!


Kommentarer
Postat av: elisabet

Låter vekligen fint!

2009-06-24 @ 10:59:02
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Postat av: JANNY

verkar vara rena rama drömhuset :)

2009-06-26 @ 17:06:17
URL: http://jaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0