Bullbakning :)

Igår Baka mamma och jag bullar ;D
Så idag blev det bullar till frukost (a),  Hehe,

Ända sen vi fick Nova så har hon hoppat med ena bakbenet, Vätrinären sa att dom inte visste vad det var.. Vi fick betala 1500 för något dom inte visste..
Nu idag har hon börjat halta också, Och jag tänker inte åka till vätrinären och betala massa för något dom inte gör.
Åh vad ska jag göra =/  Tycker så synd om henne, Jag vill ju inte lämna tillbaka henne och det går säkert inte häller.
Jag ska be mamma ringa till förra ägaren å höra sig för...
Jag och Thomas har ju inte råd att betala massa, =( åh HJÄLP.


Kletigt, Baka degen :p


Bullarna rullade, och ska strax in i ugnen :)


Bullarna färdiga i ugnen


Min egna bulle,

.

Iförrgår så va Thomas, HP, Madde, Maddes mamma och min mamma här, Och självklart jag :)
Dom drack lite cider wisky och öl.
Jag drack ingenting, Känner mig dukdig !

Mamma & Hp spelar kort, Thomas igentligen också med men det är han som tar bilderna ;D



Min Fästman ! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag drack nästan ingenting heller ju :P

2009-06-15 @ 12:18:10
URL: http://xbavsfx.blogg.se/
Postat av: SofiiaOfSweden :)

Fy vilken klockren komentar , HAHA ! jo preciis :$ trots att han finns ska jag fortsätta träna å äta nyttiigt :$ <3



HAHA va tsm med en kille i ett och et halvt år gick upp från 43 till 52 HAHA !!

2009-06-15 @ 15:02:56
URL: http://sofiiaofsweden.blogg.se/
Postat av: issa

bullarna ser ju inte lite goda ut!:D

2009-06-15 @ 17:18:57
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0