Bra men dåligt

Tjohej,  Vaknade för ca en timme. Nova ligger brevid mig ocg myser :)
Thomas drtog nyss ut för att möta Janne, Jag orka inte hänga med..
Fyfan vad jag lägntar till midsommar med Älskling, Men jag blir lessen när jag kollar på vädret.. Ska tydligen inte bli den bästa midsommaren enligt vädret tyvärr. Dagen efter ska det rägna =/ Usch för det..



AKNE/FINNAR
Vilken ugndom tycker det är fint? Ingen chansar jag på, Jag hatar dom.
Men jag kan stå ut med några små som inte syns i pannan och kanske vid tiningen, Om jag nu måste ha akne/finnar.
Men när dom blir så där stora och äckliga, När dom sätter sig vid ställen som gör ONT då blir jag arg.
Jag får mina finnar på massa kontiga ställen (Där dom gör ont). Just nu har jag en bakom örat :O Men vafan, BAKOMÖRAT!? Visst det syns inte men det gör ont!.
Innan det så har jag haft en stor på tiningen och det gör också ont när dom blir för stora. Sen har jag haft en mellan ögonen, mer på ena ögonbrynet. Det gjorde också ont så fort man nudda vid den..
Men det knepigaste stället jag haft en finne på är I NÄSAN, Fattar ni "INUTI NÄSAN", Det gjorde ont, fruktansvärt ont. Den behövde man inte äns röra vid förns det gjortde ont..
Nej Usch för Akne/Finnar när dom blir för stora.!!
Om jag hadde "Felicia hissar - Felicia dissar" så hade jag haft Akne/finnar på "Dissar" varge vecka..



Nej nu måste jag platta håret innan, platttången blir för varm, Det är troligen redan röhet efter som den stått på i ca en halvtimme ;D

CHIAO


Kommentarer
Postat av: Nabil El Alaoui Sossey

Har du sett bilderna på blondinbella när hon visar sin acne?

2009-06-16 @ 12:27:56
URL: http://www.nyabella.se
Postat av: [lisa bjernhagen]

thank you :)

prenumerera if you want to stay update!

2009-06-17 @ 20:39:33
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0