13Juni

Kom nyss hem i från björneborg, Va där en sväng med Thomas Hp och Janne.
Inget speciellt kul faktiskt =/
Igår va jag med Thomas å hans polare en svänga, men fick nog efter några timmar så jag gick hem och kolla på två filmer med mamma :) Mycket mysigare. Thomas kom hem runt 12, Kollade på en till film sen gick vi och l oss!!
Jag sitter och funderar på vem som kan hjälpa mig att fixa till min blogg design, Den jag har nu har jag tagit ifrån internät någonstans..
Vill lixom ha egna bilder på designen. Men jag är ju så dålig, Så jag fattar inte hur man gör =S hehe... 
För er som inte vet så flyttar jag och Thomas till eget om ca 1 vecka :D Ska bli skiiiiit kul.. <3
Nej nu måste jag ge mig, kanske skriver mer i kväll kanske, mormor och morfar är här och stör mig litr smått, haha. 
Ha det bra allihoppa <<3<33<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0