13juni Kväll

Mormor och morfar var här en sväng, spelade lite kort, Jag mamma mormor morfar och Thomas :)
Strax innan dom gick kom HP. Så nu sitter mamma Hp Thomas och jag i köket, Jag är dryg en stund och bloggar  ;)
Ska snart gå ut med Nova. Sen ska Thomas och jag ducha, Efter dt blir det väl att sova eller kanske kolla på lite tv innan..
Förtsår inte varför jag är så trött hela tiden, Har varit illamående flera dagar i rad nu, Känns inget vidare..
Usch nej nu svider det i ögonen.
Skriver inget mer i kväll, Hadebra ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej:) javisst kan jag det, adda mig på msn så kan du skicka bilder:) [email protected]

2009-06-14 @ 13:49:54
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0