Vill till värmen.



När jag och Thomas bara hade varit tillsammans några få månader så planerade vi att åka utomlands.
Jag har aldrig varit utomlands men självklar vill jag dela den kännslan med någon jag älskar.
Tyvärr blev det inte av, Jag minns inte varför.
Jag skaffade pass och jag var helt innsatt på att vi verkligen skulle åka, men det var nog pengarna som strula till det..
Sen så beställde vi biljetterna fel också.

Igår satt vi och kolla på resor igen, Och jag vill fortfarande dela den kännslan med Thomas efter som det är han jag älskar.
Jag vill ligga på en strand med bara honom. sola sola sola.
Vi planera inget, absolut inte. Vi har ju skaffat hund och vi har ju flyttat till eget. Så vi kommer nog få vänta en stund till.
Hälst skulle jag vilja åka i morgon :) haha.
Åh jag skulle vilja vara äldre, och skaffa jobb..



Bilderna är från turkiet alanya. Det värkar vara ett vackert ställe ;) Jag skullenog trivas bra där.
Men jag har inget imot något annat ställe häller. Allt med palmer är ett PARADIS för mig, efter som jag aldrig varit utomlands,´förutom i Norge med Thomas för några månader sen;) haha

Kommentarer
Postat av: kikki

Hej! Såg att du kommenterat på "SofiiaOfSweden"'s blogg. Har skrivit ett inlägg om henne, haha. Gå gärna in och kolla! :)



www.kixxan.blogg.se

2009-07-23 @ 00:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0