Vill bli miljonär.

Igår  var jag jätte lessen, Kom in i en dröm som vara hela kvällen.  Ja självklar finns väl drömmer där hela tiden, men just igår blev jag besatt..
Jag ville bli rik, Miljonär. Jag blev så tokig så jag tog med Thomas ner ill Handlaren och köpte två trisslotter, Thomas vann ingenting men han hade två på 10.000 och två på en miljon. Men han van inget =(
Min trisslott hade två på 10.000 och två på 50kr, Hum, jag vann inget jag häller.
Hur fasen blir man miljonär?
Alla kommer svfara, Jobba jobba jobba.
Ja men mer än hälften jobbar men dom är inte MILJONÄRER för det!.
Så kommer ni säga SPARA,  Men spara är inte så lätt det häller när man inte har några pengar att spara på !
DÅ SÄGER JAG SPELA! poker, maskiner, trisslotter, V75. ;) Yess, det änklaste sättet att bli miljonär på, men man kan ju visseligen förlora en hel del pengar också tyvärr. =(
åh jag lär aldrig bli miljonär :(

Jag menar vem vill inte blir det, alla har väl drömmar om vad dom skulle göra med pengarna, Vad är era drömmar ? =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Då hör jag av mig när det är din tur att vara med och tävla :)

2009-07-28 @ 22:55:47
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANK

Kul att du också har en chihuahua :D

2009-08-01 @ 15:13:19
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0