trött/seg-Ingetliv



jag börjar bli lätt irriterad på att inte ha något att göra om dagarna, Jag känner mig dum som säger det här men, NÄR BÖRJAR SKOLAN IGEN!?
Jag har inget liv, inga vänner som jag umgås med längre, Vart har mitt underbara liv tagit vägen ?
Jag sitter bara hemma med Nova hela dagarna, Väntar på att Thomas ska komma hem från jobbet.. Sen drar han igen, Är med nån kompis eller drar ut å fiskar.. Och jag sitter här framför datorn som vanligt.  =/
Mamma och Thomas säger, "men va med någon då" . Det var ett jävla tjat.
Men jag har ingen Ork, Det låter dumt. Jag förstår det inte själv.  Jag klagar på att jag inte har något att göra men jag har ingen Ork till att slå något nummer för att ringa någon och fråga om den vill hitta på något.. Men så är det min hemska fantasi, VAD SKA MAN GÖRA!? finns ju fan inget att göra ju. Skulle jag ringa typ John, Sofia eller någon annan. Vad ska vi hitta på ? Sitta nere på stan och se tråkiga ut eller sitta hemma hos någon utav oss och glo på TV ?
Åh jag blir galen =(

Självförtroende är i botten också, och det gör ju inte saken bättre. Jag ska ju våga visa mig ute bland folk också..
Thomas säger, "men du är ju så fin" Mamma säger samma sak.. JA I ERA ÖGON KANSKE, Men jag ska ju också tycka om mig själv. Men jag gör inte det. Jag skämmt fan över mig själv, över hur jag ser ut. Osnygg kropp, Jag själv tycker att jag har för mycket runt magen.. Men det tycker ingen annan, Alla säger "men du är ju jätte smal". huhuhu Ja men jag skiter väl i vad ni tycker som sagt. Jag själv vill ju tycka om min kropp.. Eller hur ?
Men det gör jag inte, Vissa dagar kan jag vara jätte nöjd och vissa dagar är det åt helvete.. Som idag, Idag är allt SKIT!.

Jag får ångest för att jag inte kan roa Nova så mycket som hon behöver. Jag har inga kläder som passar vädret. Så jag kan inte vara ute för länge. Nova vill ju hälst vara ute flera timmar, Men jag känner inte för det. Det har ju också med självförtroende att göra. Att jag inte kan visa mig ute, Jag kan gå ut en snabbis så att Nova får kissa/bajsa INTE MER.
Jag kan gå in i en affär OM någon är med mig, ALDRIG själv. Känner mig grymt uttittad då..

Jag Har till och med dåligt självförtroende inför Thomas, DET SKA JAG VÄL INTE HA ?
Jag älskar honom och jag vet att han älskar mig, men jag skämms grymt mycket över min kropp och hur jag ser ut.
Thomas är ju skitsnygg och oerhört sexig. Hela tiden tänker jag "Varför i helvete vill han ha en som mig" Han kan ju få någon som se mycket bättre ut..
Men när jag säger det tillhonom så säger han bara "nej för jag älskar dig för den du är, för att du är snäll och så" .
Ja men det finns väl många FINA tjejer som är snälla gulliga och omtänksamma. Varför inte ta en av dom.. =(
Jag är så rädd att han ska lämna mig, Då har jag INGEN!. <3
Jag älskar Thomas. Den ända jag har, den ända jag vill ha.

Åh jag måste få upp självförtroendet, det är nog det allt hänger på !



Slutligen ett kort på min stolthet, Nova som ligger ute i solen. Hon älskar det! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tänke ofta på er och saknar er mycket... Jag önskar Dig/er all lycka Du/ni kan få, för det är Du värd gumman! Älskar dig! Puss och kram

2009-07-16 @ 12:37:07
URL: http://nogg.se/lenalindstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0