Trista dagar.

Usch för det dåliga vädret.
Man känner sig så instägnd, ingen lust att göra någon ting, Idag tänkte jag faktiskt ta en promenad hem till pappa senare alltså, Men Thomas har ingen bli så han kan inte hämta mig, och så måste jag gååå hela vägen hem igen. TRIST!.
Så vi får se hur jag gör.

Igår va det ingen rolig dag, Jag hade vaknat på helt fel sida och var bara bråkig och tönig hela dagen, Till slut orkade inte Thomas stå imot så han blev lite smått irriterad på mig. Och jag förstår honom. Men idag är i vänner igen, Tur för det för jag älskar honom.

Trist att skriva i bloggen när man inte vet vad man ska skriva och när man överhuvutaget inte är nöjd med den... Åååh.
Jag vill faktiskt byta blogg igen. men nu har jag skrivigt så mycket på den hära bloggen och det skulle kännas surt om allt försvann.
Skit samma, Kanske kan skaffa en ny man tar inte bort den här :O Då har jag ju faktiskt allt kvar ändå ;)
Nej jagvet inte, vi får se framöver..

Hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0