Regn

Som ni såg i förra inlägget så har jag fixar en liknade Hiss/diss, Men ville inte vara som alla andra så jag gjorde en annan liten ide, Med Smiles. hihi. Finns kanske någon annan som redan har den iden, men inte som jag sett än :)
LIte tufft, Bilden på mig är dock inte så tufft, men det var den ända jag hade på "lagret" just nu ;)



Thomas har fått TVÅ födelsedags presenter i förskott, En av mig och en av sin mamma.
Jag har ju inte så mycket pengar och det vet han om, Av mig fick han ett par kalsonger i förskott, jag har ju visseligen lite mer presenter. Men det är ju som sagt inte så dyra =/
Av hans mamma fick han massa fiske drag :) Thomas har blivigt kåt i fiske, han säger att han inte ger sig förns han fått upp en 10kg gädda. Haha.
Tror han kommer tröttna ganska snart, Fast man vet ju aldrig, fiska är faktiskt kul, Jag har fiskat sen jag var liten (ute i sommarstugan) och jag har inte tröttnat, men det kan ju bero på att jag inte fiskar så ofta, Utan jag fiskar ju som sagt bara när jag är i stugan med familjen.. Som inte händer så ofta dock.

Ute är det spöregn och Thomas vill ut och fiska =/ Vi får se hur det blir med det. Jag har sagt till honom att jag kan följa med som sälskap för då tar jag med Nova så hon får springa lös i skogen.
Nova som älskar skogen (konstigt nog, hon som inte vill skita ner sina tassar). MEN hon älskar inte regn.
Hon HATAR regn. Men jag har listat ut att när man barit ute med henne i regn ett tag. så när hon har blivigt genomblöt, bryr hon sig inte om regnet längre och blir suuuper busig istället ;) Det är bara i början som regnet är jätte blött (enligt Nova)

Nej nu måst ejag nog sluta, Kanske skriver mera senare om jag kommer på något vettigt att skriva om :)
HEJDÅ HA DET BRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0