"mommo"

Sitter hemma och väntar på mamma och syrran, Dom ska komma upp och hälsa på en sväng :)
Nova kommer bli såå glad, hon saknar verkligen "mormor" (min mamma).
Jag sa nyss till Nova att "mormor kommer snart" och hon blev helt galen och sprang till dörren och bara stog där och kolla :) Så söt. Men nu värkar hon bli lessen efter som inte mamma/mormor kommit än.

Hahha ni som inte försår vad jag menar så är Nova min och Thomas Hund, Hon är våran lilla bebis, Så då blir min mamma Novas mormor. Förstår ni ? :)
Jag är alltså Novas "mamma" och Thomas Novas "pappa" och min mamma är Novas "mormor", Sen har vi ju Thomas mamma som är Novas "Farmor",
Mammas älskling, pappas Älskling, Mormors Älskling, Farmors Älskling. Nova är mångas älskling :)
 
Jag blir så arg, Jag får aldring till det här hemma, Tycker att det  ser så stökigt ut. Men men, Det blir väl lätt så, det är ju trots allt en etta vi bor i :)
Jag vill hälldre ha en tvåa, blir lite större och rymligare då :)
Äsch någon gång ska vi försöka få det i ordning här hemma.. troligtvis.
Ni har ju sett bilderna, i inlägget tidigare i dag, Ni kan väl komma med några tips om hur jag ska möblera :)

Ha det bra hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0