Jag är besviken på dig!

Jag ligger i sängen och kollar på film, Världens huvudvärk.!
Det ringer i mobilen och på desplayen står det "mia" (pappas flickvän)
Jag svarar och det var pappa.!? (Jag och pappa har inte så mycket kontakt nu för tiden, lång historia)

Pappa: Hej gumman.
Jag: Hej hej.
Pappa: Har du och Thomas lust att komma hit och grilla med mig och mia i eftermiddag/kväll?
(Jag blev självklart glad när han fråga)
Jag: Ja det skulle jag gjärna vilja, men Thomas jobbar ju och ska jobba över lite idag, Han kommer nog inte hem förns om några timmar.
pappa: Ja men ni kan ju komma efter han slutat. Jag hade behöft ner till systembolaget också.
Jag: Jaaha, Ja men han har ändå ingen bil, Hans mamma Har den tills i morgon.
Pappa: mmhm okej men då är det inget att göra åt. Det är lugnt,
Jag: Vi kanske kan grilla någon annan kväll?
pappa: Ja det kan vi nog. du får ha det så bra
Jag: Du också hejdå
Pappa: hejdå.

Lite svårt för er att förstå ni som inte vet hela historian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0