IDAG ÄR DET EN STOR DAG!


Idag är det min Älsklings födelsedag. Det betyder att det är en speciell dag.
Jag vaknade faktiskt före honom av att hans telefon ringde på väckning efter som han skulle till jobbet.
Jag skyndade mig upp när jag så att han inte gått upp än.
Jag sprang å hämta presenten la mig i sängen igen och väckte honom.
Jag var skit tröltt så jag väckte honom nog inte på något romantiskt sätt hehe,
Men han fick sin present som var två par kalsonger. Jag visste ju att han behövde det.
Men det kanske inte var det han önskade sig, jag känner mig jätte dum som inte kan ge honom det han vill ha.
Jag har inga pengar till det =(
Han fick iallfall något utav mig, hehe det är inte dåligt.
Iallfall, Efter han dragit till jobbet så somnade jag om sen vakna jag runt 10 igen utav att grannen pling på dörren,
Berätta att hans katt rivigt ner hans askkopp. HAHA. Söt granne.
Men det var tur att han väckte mig för jag var ju ändå tvungen att gå ut med Nova.
Vi gick bara till parken som vanligt, som inte ligger långt här i från.
När vi kom hem igen så börja jag plocka och dola på en gång.
Nu är jag helt klar, NÄSTAN. Bara bädda och lite disk kvar. Sen så har vi ju ingen damsugare.
Så det är skitigt som fan på golvet. Hoppas att Thomas mamma kommer förbi med en snart :)
Alla folk kommer inte i dag, Det är nog bara Thomas mamma och granne, kanske Thomas vänner kollar förbi idag också.
PÅ Fredag kommer min mormor och morfar, Mamma och syrran hit.
PÅ lördagen kommer Thomas pappa och bröder hit tror ja :)

Nej nog om det.
Nova springer runt och leker med en leksak som är större än henne själv, Så sööt.
Nejfan jag har nog skrivigt om allt som hänt nu på morgonen tror ja :)
Jo just det, Jag funderar på att klippa lugg ;) yeh.

Kommentarer
Postat av: SofiiaOfSweden :)

Sv : nej är inte elak mot mina läsare ;) för ja älskar dom som läser den :) dock är det irriterande att folk blir vän med mej överallt :) orkar inte ens rensa igenom skiten :S ... hahaha :P Men men :)

2009-07-16 @ 12:49:14
URL: http://sofiiaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0