humf

ja jag lovade ju att ni skulle få se kort på lägenheten idag, så jag blir ju illa tvungen att lägga ut några kort..
Jag sa också att jag skulle städa lite innan jag tar kort, men näääää orkade inte det nu, har ganska nyss vaknat så jag orka inte fixa till det :) Ni får nnöjja er med dom här bilderna. :)
Sen så är det ju som sagt liiiiiiite rörigt än, lite stökigt och så sladdarna som litter vid TV/datorn, Ska vi fixa till så småning om..

Hallen.


Badrummet.


Köket.


Vardagsrum/sovrum, Usch va stökigt det ser ut på kort, Men det beror på alla sladdar på golvet som sagt..


Sov"rum"Hörna. Vi satt upp ett skynke för att dela av lite. ser också bättre ut i värkligheten :)


Balkong.  Sne bild, men ni ser ändå..

Kommentarer
Postat av: mormor.

Hur blir det den 15 juli ?

2009-07-10 @ 17:33:34
Postat av: Felicia

SV mormor: Det blir Fika här, Vi är nog hemma hela dagen, så det är bara att ni kommer när ni känner för det :) KRAM

2009-07-10 @ 21:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0