Hemma hos mormor.

Ja just nu sitter jag hemma hos mormor och morfar.
Mamma och mormor sitter inne i bastun medans jag och Nova sitter här ute i "allrummet" vid datorn.

Thomas jag Janne Emil och dennis åkte ut och fiska, nej jag fiska inte!
Men dom gjorde. Under tiden jag var med så fick dom inte upp något. men när  Thomas hade kört hem mig och sedan kört tillbaka då hade han tydligen fått en aborre (berätta han i telefonen efter som han nyss ringde mig). ÅÅÅh jag får aldrig vara med och se när han får upp fisk. Haha han ljuger säker. ;) Nejdå.
Hoppas att han kommer och hämtar mig snart bara. Jag börjar bli uttråkad av att sitta här. Vill hem vill hem vill hem..

Vet någon hur man får snygg ram runt varge "blogginlägg" ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0