Har inte tid!

Nej jag har inte så mycket tid att skriva i bloggen just nu.
Flytten tar upp all min tid, ända sen i tisdags har jag försökt få det i ordning här!
Men det ser så oerhört tomt ut, Saknas massa tror ja.
Thomas jobbar ju så han kan ju inte hjälpa till så mycket och det är förståligt. Men hoppas på att han hjälper till lite till helgen med det sista..
Mamma kommer snart upp hit och ska hjälpa mig lite med inredningen, hon är inte så dukdig på sånt, men det är dock inte jag häller men två huvuden är bättre än ett! ;)

Igår kväll följde jag med Sofia ut och bada, usch klallt, men det gick.
Kom hem, Thomas va hemma..
Satte på en film (GHOAST RIDER) Så himla bra.
Sen efter fimen gick vi och la oss !

sitter ju på Thomas dator så har inga bilder här som duger.
Har inte tagit några kort på lägenheten häller. Men det kommer, det kommer.
Nej nu  måste jag fortsätta :D TRÅKIGT.

Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0