design

Känner att jag vill byta design igen, Efter som jag inte kan med det mallar och sånt så kommer det förmodligen ta overhört lååång tid innan det är fixat :)
OM ingen snäll menniska hjälper mig förståss!

Vaknade kl halv 10 utav att någon ringde på dörren, Det var Thomas mamma Tone som ville ha papprena på hyran. För att tydligen så har Tone fått hem en lapp att hyran inte är betald, Men det är den!!
Varför ska det krångla så ? Vi hade också fått hem en lapp ifrån 3 att vi skulle betala 88 kr i frakt!? Men vi har ingenting med 3 det är det som är konstigt. jaja Thomas ska ringa till 3 i dag hoppas jag.

Nu ska jag kolla på en film, och ge min chihuahua (Nova) lite uppmärksamhet. :)*

HA DET BRA ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0