Bruno Movie

Kom nyss hem från Bion med Älskling, Thomas följde dock inte med hem på en gång, han stack ner till handlaren för att köpa ett 6pack 3,5er och ciggaretter till mig.
Filmen var helt OK, Igentligen är det inte min humor, Men vissa senare var helt OK faktiskt :)
Det var mest Thomas som ville se den och efter som jag älskar honom så mycket så följde jag gjärna med!!
Nova är hemma hos min mamma & Jag saknar henne redan, Usch vad jobbigt det är när inte Nova är hemma här hos oss.
Nej nu ska jag kika rund hos andra bloggare och se om dom skrivigt något nytt. ChaoChao.



Dagens, eller jag menar livets låt :)
Dålig musik smak? Nej inte alls.

Kommentarer
Postat av: M.L.

Har du inte slutat röka äa ??

2009-07-21 @ 21:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0