Är jag tråkig?

Ibland får jag kännslan av att du ska tycka jag är en tråkig flickvän, Ända sen vi blev tillsammans så har jag bara suttit inne.
Men jag är inne i en lååång period då jag känner för att sitta inne.
Innan vi blev tillsammans så var  jag jämt ute med mina vänner, men när vi blev tillsammans så ville jag umgås med ig så mycket som möjligt och sen så har det inte blivigt av att jag börjat umgås med mina vänner igen, Som sagt så har jag hamnat i en låång låång period, Att bara sitta inne.
Men när skolan börjar igen och förhoppningsvis innan så ska jag börja umgås med mina vänner igen, Jag saknar dom så enormt mycket.
Min fantasi har försvunnit totalt, Förr hade jag mycket fantasi och kom alltid på något att göra.
Usch jag vill inte att du ska tro att jag är tråkig, =/

Och mitt jävla självförtroeende är helt borta.
Hade mycket bra självförtroende förr, Jag var snyggat enligt mig själv.
Men det är helt borta, nu känner jag mig bara fet, ful och äcklig..

Usch nej, jag ska tillbaka till mitt gammla jag. hihi så småning om (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0