8juli

Nästa Onsdag fyller min Älskling 21år. Om det inte var så att han är inne och kollar min blogg då och då så hade jag gjärna avslöjat vad det är jag köpt. Det är inget märkvärdigt, Det har jag inte pengar till tyvärr, och det vet han om :)
Med det är något han behöver tror ja :)

Har nyss tvättat klart alla smutts kläder och ska snart ut med Nova gumman. Innan hon bajsar eller kissar inne. :)
Äsch finns inte så myckat att berätta, Min "röda vecka" är tre dagar försenad, Lugn jag äter p-piller, Men man blir ju lite nojjig över vart den tagit vägen. Kanske något är  fel eller så. Hoppas inte det..
Nej nu gnäller Novabebis. måste ut med henne nu :)

Ha det bra allihoppa :)


Kommentarer
Postat av: Mor/svärmor/mormor

Mommo saknar sin älskling!!! Jaja, klart jag saknar er oxå min dotter och svärson. Puss och kram

2009-07-08 @ 19:14:28
URL: http://nogg.se/lenalindstrom
Postat av: Monika.

Glasen är blå den här veckan på Mc D

2009-07-08 @ 22:07:38
Postat av: Sara

Aramis fyller oxå år den 15:e, åtta blir han då :-) Nu får du allt ta o slänga upp lite bilder på nya lgh, för oss som aldrig får tummen ur och hälsar på... ;-) Men det hinns väl med så småningom, kanske blir födelsedagsfika nästa vecka?

2009-07-09 @ 19:02:34
URL: http://www.nogg.se/aramis2001

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0