<3<3

GodKväll alla tråkiga som aldrig är inne och komenterar min blogg =S
Det var ju en pereiod som ni kunde slänga en kommentar då och då..
Fast jag kan förså er, min blogg handlar ju inte om något speciellt, bara om lilla mig och min lilla familj :)
Kanske inte så kul för er att läsa om, Men det kan ju faktiskt ibland dyka upp något intressant att läsa om.. Kanske...

Thomas har fixat jobb på charterbuss, Han ska typ köra frallor och sallader till olika "afferer" i sverige.. Kanske bara värmland, har inte rikdigt fattat det där än :) hehe
Han börjar i morgon och ska följa med någon Anton på testrunda så att han får lära sig hur man ska göra och så..
Vi får se hur det går. det är ju tydligen bra pengar..
Det negativa är  väl att han måste gå upp kl 3-4 på morgonen,, Fast han slutar ju runt 12-1 på dagen.
Har tjatat på honom att han ska dricka msaa kaffe innan han åker, men envis som han är så blir nog inte det häller av ;) Gulli.

Flytten gick ju som sagt jätte bra, vi har börgat fått det riktigt fint här inne. Så imorgon tänkte jag ta lite kort och lägga uit :) Vad säger ni om det ? =) mohaha,
Vi har dock ingen damsugare så golvet är väl inte så rent tyvärr.  Men jag ska försöka snygga till det lite innan jag tar kort ;D

Har faktiskt tyckt lite synd om Nova dom senaste dagarna, Hon är ju bara så liten vovve..
Och vi som sprungit runt och dolat så mycket har inte haft så mycket tid med henne, och hon blir lite nervös när vi som sagt springer runt och försöker få det i ordning här hemma efter flytten..
Men nu har vi ju börjat fått det i ordning här hemma så nu ska jag/vi försöka få lite mer tid över till Nova så att hon slipper känna sig så utanför & liten..
Just NU har hon precis beddat en kudde och ligger här brevid mig, Så just nu trivs hon nog :) Värkar det som..
Hon saknar mormor (min mamma) väldigt mycket tror jag. Så fort man säger "är du mormors älskling" eller "kommer mormor, ser du mormor" så blir hon helt till sig.. Usch så synd jag tycker om henne så. Men man kan ju bara inte låta bli att säga så ibland för att se henner reagtion. Om ni förstår. :)

Nej nu finns det nog inte så mycket att berätta, Ska snart mysa ner mig i sängen brevid Thomas efter att han kommit ut  ur duchen,,,, som han just gjorde nu..

Ha det bra :) hejdå.

Kommentarer
Postat av: mormor

Det ska bli kul att få se lite NYA bildet;-)

Var blir födelsekalaset den 15 ;-)

2009-07-09 @ 23:42:38
Postat av: Felicia

SV mormor: KALASET blir hemma hos oss :) KRAM

2009-07-10 @ 21:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0